Tuesday, June 10, 2014

sambungan Shaklee National Conference Sunway Piramid

Assalamualaikum. ..
Hari ini saya nak sambung cerita perjalanan majlis NC tu...saya cerita untuk hari Ahad je ye....hari Sabtu saya tak pergi...baru bertolak dari rumah.

Setelah saya menerima award Business Rank,


kami dihiburkan oleh penyanyi popular Faizal Tahir. Faizal menyanyi 4 buah lagu...

Apabila sampai giliran lagu ke 4, lagu Gemuruh, Faizal turun ke pentas dan berjalan dalam Dewan Conference. .ketika dalam perjalanan naik ke pentas, entah apa la silapnya, tiba-tiba semua skrin diatas pentas dan dikeliling dewan terpadam. ..hahaha..Faizal pun tanpa menutup persembahan petang tu terus keluar dewan dan meninggalkan kami yang dok tertanya-tanya....hah!! Apa jadi...sambil membuat andaian sendiri...kami kan....

Malamnya, kami diraikan dengan Majlis Makan Malam Shaklee. Malam tu set makan malam kami ialah set makanan cina. Ist experienced for me.

Majlis makan malam berakhir pukul 1130. Ini pun pengalaman baru saya.
Segala-galanya bermula di sini.  Sesungguhnya dengan Shaklee, in shaa Allah segala impian anda akan menjadi kenyataan dan anda dapat menentukan perjalanan anda dan keluarga anda.
Berminat? Jom sertai keluarga besar kami dan kami akan membawa anda bersama-sama mengejar mimpi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...