Monday, September 29, 2014

Boleh kurus ke dengan Shaklee?

Assalamualaikum. ...
Wah , wah...tu pertanyaan bikin panas je..tapi saya tak panas pun. Orang- orang yang kenal saya, tak akan tanya soalan tu pun sebab mereka tau bagaimana saiz saya sebelum ni dan macamana saya berhempas pulas untuk jadi seperti saya sekarang. 
Tapi apa yang sebenarnya terjadi pada saya berbanding produk-produk kurus saya sebelum ni. Kenapa saya beria sangat cakap produk kali ni ialah produk terbaik saya. 
Sebab...
1. Saya dah ada banyak pengalaman dengan produk-produk kurus ni, dan antara benda yang perlu saya buat sepanjang proses nak kurus  itu ialah TIDAK MAKAN.
2. Selain produk, saya dah pergi pusat kecantikan untuk jalani program kurus. Antara syarat  yang perlu saya ikut ialah TIDAK MAKAN.
Kalau Tuan/Puan/Cik berada di tempat saya, apa yang Tuan/Puan/Cik fikir? 
Kalau tak makan, memanglah berat badan turun.Tapi bila kita keluar dari program tu, dan mula MAKAN balik, apa jadi pada kita???? Haaaa......badan NAIK la kan?
Maka, terjadilah simpton YO-YO.

Tengok rajah dibawah...

Itu ialah kesimpulan cara kurus dalam Shaklee.  Berat badan yang sama tetapi saiz sedikit kecil kerana lemak telah bertukar menjadi otot.


Kalau Tuan/Puan/Cik tak makan, tak perlu ambik Shaklee. Sebab anda tidak perlu.
Apabila ambik Shaklee, anda kena makan. Kalau tak, anda akan sakit perut. Percayalah...Saya dah buat...😂


Tapi tipu la kata anda boleh makan sebanyak-banyaknya bila ambik set ni. 
Kejayaan sesuatu suplemen ialah bantuan AIR. Tanpa air, mimpi anda akan kekal mimpi. Bila anda disiplin dengan produk dan pengambilan air yang cukup (bergantung pada berat anda). Tiada yang mustahil. Percayalah....
Hubungi saya untuk dapatkan produk anda dan semestinya nasihat dan bimbingan dari saya percuma.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...