Friday, March 7, 2014

Kenapa Shaklee?

Assalamualaikum..

Sekian lama tak menulis blog, hari ni kita nak bercerita tentang kelebihan menyertai keluarga besar kami. Kenapa saya guna perkataan keluarga?

Sebab....1. Kami tak panggil orang bawah sebagai downline atau orang atas sebagai upline..tapi kami gelarkan downline sebagai anak, upline sebagai mak atau maktok atau nenek, moyang.

            2. Jika anda memilih ketua atau mak yang betul, kita akan saling kenal mengenali antara satu sama lain, ini adalah penting kerana segala masalah atau kesulitan akan dikongsi bersama, dan anda tidak keseorangan dalam mengharungi perjalanan sebagai ahli Shaklee.

           3. Segala tip kejayaan dari moyang-moyang yang telah bergelar master akan dikongsi bersama kerana kita ialah sebuah keluarga.

           4. Aktiviti hari keluarga turut diadakan bagi merapatkan siratulrahim antara adik beradik, keluarga lain, kerana ia adalah satu cara menjemput rezeki.

           5. Setiap kali anda berjaya naik pangkat, kejayaan anda akan dirai dari Shaklee. Mak, tok dan nenek anda juga akan memberi anda duit raya sebagai tanda meraikan kejayaan anda. Kerana kami tahu dan faham kesukaran dan keperitan anda untuk dapatkan pangkat tersebut.

Saya berasa amat bertuah berada dalam keluarga saya sekarang, jika tidak..saya rasa saya tak sekuat begini kerana dugaan dan rintangan untuk berjaya dalam Shaklee agak berat jika ditanggung sorang-sorang kecuali anda seorang yang kental dan kuat semangat.

Jom sertai saya...
SMS/Wassup Pamela 0133787121

         

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...