Friday, July 19, 2013

Shaklee Collagen Powder

KOLAGEN TULEN HANYA DARI SHAKLEE | SHAKLEE COLLAGEN 
POWDER

Assalamualaikum...hari ini kita nak bercerita khasiat kolagen plak...berhenti sekejap bab kurus-kurus ni..heheheh, produk ini kita dah 4 minggu amalkan,seminggu sekali makan...kiranya ini testimoni sendiri la..sebelum kita cerita apa dah terjadi pada kita,kita cerita produk ini dulu..

~ Shaklee Collagen Powder adalah supplemen kolagen yang unggul, mengandungi 4,000mg Kolagen RSS (Sisik Ikan Merah) Proprietari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari Sisik Ikan Merah. Kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekuler, sekitar 1,000 Dalton (berat molekular kolagen disukat dalam Dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.


~ Tujuh (7) ramuan utama termasuk ekstrak biji Camellia Japonica, kolagen ikan, ekstrak kekerang, Lactobacillus Acidophillus , Vitamin C dan Vitamin B, digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam membawa ke luar untuk kulit tampak lebih anjal, cerah berseri.

Collagen Shaklee ni istimewanya kerana:

Collagen / Kolegen sangat perlu untuk tubuh badan kita bagi mengekalkan keremajaan kulit dan tidak nampak tua sebelum usia. Memandangkan wanita lebih nampak berumur dari lelaki, apakata tindakan yang perlu diambil oleh kita adalah meningkatkan collagen/ kolegen dalam badan supaya nampak sihat kekal cergas dan bertenaga dengan penampilan anggun menawan. Ia boleh ditingkatkan dengan pengambilan tambahan makanan tambahan kolagen bagi meningkatkan tahap kolegen dalam tubuh badan kita.

a) Tampak lebih muda

  • Membantu menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula.
  • Kuku akan menjadi lebih kuat,bintik putih akan hilang,pangkal kuku akan mengekalkan warna yg sihat. 
  • Struktur kulit dan elasitisi akan bertambah baik dan garis-garis halus juga dapat dikurangkan (membantu mengurangkan parut)
  • Kulit semakin menjadi lembap dan halus; kurangnya terjadi kulit mengelupas ataupun kering
  • Kulit semakin tegang, kenyal dan lembut.
  • Kulit akan licin dan berseri berbanding sebelum pengambilan yang kelihatan seperti kusam dan kelam
  • Mencantikkan kulit dan menghilangkan pigmentasi, jeragat dan jerawat. Tompokan bulat dibawah mata juga tidak akan kelihatan.

Fungsi Ramuan Utama di dalam Kolagen Shaklee

  1. Kolagen dari Sisik Ikan Merah-penyerapan yg tinggi berbanding kolagen haiwan.
  2. Ekstrak biji Camellia Japonica-emolien dan pelembap kulit yg hebat dan isoflavon iaitu antioksidan semulaji yg mampu mengurangkan radikal bebas.
  3. Ekstrak Pfaffia-dikenali sbg ginseng Brazil,berrgabung dgn Ekstrak biji Camellia Japonica, penting dalam menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.
  4. Elastin (kolagen Ikan)-kulit menjadi fleksibel tetapi tegang, anjal.
  5. Vitamin C dan Vitamin B- Vitc-mengalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas, Vit B-membantu dalam meningkat metabolisma badan yg diperlukan utk penghasilan kolagen dalam sel.
  6. Ekstrak Kekerang-bekalkan pelincir sendi2 dan menghidrat mata utk melegakan ketidakselesaan mata.
  7. Lactobacillus Acidophilus-mengimbangi mekroflora usus dan bantu sistem usus yg sihat.

Inilah rahsia yg kita nak kongsi...selma 4minggu mengamalkan kolagen ni,seminggu 1 bungkus...sebab harganya sesuai dengan manafaat dia..hehe kita dapat lihat perubahan pada struktur kulit kita, rambut kita...
Sebelum ni, mak siap tanya kenapa kepala macam dh nampak terang...gelabah gak,adik plak bgtau kawan dia ada pergi pusat rawatan rambut yg agak terkenal,tp hasilnya tak memuaskan..
Jadi selain nak kurus, kita kena jaga gakla benda lain,Alhamdulilah kita dipertemukan dengan produk Shaklee...selesai masalah,dari akar ke umbi..heheh jadi kita nak berkongsi kegembiraan ini bersama-sama semua...hubungi kita ye untuk keterangan lanjut. 










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...