Wednesday, January 26, 2011

samb azam, 26 jan

salam, hari nie kita sambung tentang azam 2011. Gadget terakhir kita...nak tengok?..tengoklah...




inilah ez shape...kononnya malas dah nak bersenam, nak duduk tengok tv je sambil bergoyang..hehehe mula2 guna, dalam tempoh seminggu, berat turun 3kg, gembiranya...
kita kan tak boleh gembira sangat (rujuk entri sebelum3 nie)..maka berlakulah kenaikan berat badan seperti sediakala....oh tidak....
hasilnya sekarang....berat kita tetaplah sama seperti dulu, cuma ramai yang tidak menyedarinya.Kenapa? badan kita ada shape!..comel lah kononnya walaupun berat tak berubah pun..(heheh), siap ada member tu suruh timbang depan mata dia, kita rilex,timbang je lah..hah ko, x caya....betullah pam...macamana perkara nie boleh berlaku..?katanya. jawabku: kuasa tuhan...
jadi berakhirlah sudah gadget2 yang telah banyak membantu ku meneruskan usaha murni ku ini...
sekarang kita dah mula menjinakkan diri ke gym...hehehe so aderlah sambungannya cerita ku ni...tunggu....

8 comments:

  1. Hmmm banyak juga peralatan yang ada kat rumah Pam, pk juga tu..pass tu siap pergi ke gym lagi..saya kat rumah jer ni..tak buat apa-apa lagi.

    ReplyDelete
  2. Jum kita sama-sama turunkan berat badan start hari ni. Kita semua bagi keputusan pada 1/3/2011 nak. Saja suka-suka. Berapa jumlah yang berjaya diturunkan tak penting, yang penting mesti ada penurunan.

    ReplyDelete
  3. banyaknya gadget untuk jaga badan... fuyyoh...

    ReplyDelete
  4. omu diet tak makan nasi...memang turunlah berat badan...hehehe....seronok...

    ReplyDelete
  5. nak cb gak lah mcm umo rice..x makan nasi yer.ok nnti tengok mcmana..

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah. ..azam kite dah tercapai. ..kita dh dibelenggu dgn masalah berat badan dah...ini semua kerana disiplin dgn penggunaan shaklee. ..byk dh kaedah yg kita dh guna selama ni...tp inilah yg terbaik...alhamdulillah

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah. ..azam kite dah tercapai. ..kita dh dibelenggu dgn masalah berat badan dah...ini semua kerana disiplin dgn penggunaan shaklee. ..byk dh kaedah yg kita dh guna selama ni...tp inilah yg terbaik...alhamdulillah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...