Friday, January 17, 2014

Minuman untuk kekal aktif.

Assalamualaikum. ..

Post ni dah ada pada Januari 2014 ari tu. Tapi masa tu, Encik suami je minum sebab dia naik basikal. Jadi memang dia kata terbaikla minuman ni sebab masa dia selsema teruk pun dia boleh join jambori berbasikal dengan bantuan performance drink. ..alhamdulillah. ..
Kali ni, saya sendiri rasa kelebihan performance drink ni...masa tu saya join Bengkel Nutrisi Shaklee di Berjaya Times Square. Semasa di bengkel, kami dibekalkan dengan ESP dan performance drink (PD). Masa itulah baru saya tau kehebatan PD. Memang saya boleh bertahan dari pkl 830-630 petang tanpa rasa mengantuk semasa berbengkel. Teruja betul...tak pernah rasa macam tu. Lagi 1 pengalaman saya. Baru-baru ni, saya bertugas menghias pondok di surau, ketika tu memang panas. Jadi nak dijadikan cerita, balik sekolah, oleh kerana terlalu penat saya terus tertidur. Bangun petang tu, saya dah rasa lain..badan rasa kering, tekak sakit, suara tak ada. En suami mencadangkan saya untuk minum PD. Saya memang langsung terlupa tentang PD. Saya terus minum PD 1 gelas. Pagi itu, saya mula rasa sakit  tekak. Jadi bekal saya hari itu ialah PD. Alhamdulillah walaupun pada awalnya tekak saya sakit, dengan PD sakit tekak itu hilang. Petang tu saya ada mesyuarat Cluster Bera lagi. Memang terbaikla PD ni...

PD sesuai untuk atlet, mereka yg berpuasa, sebelum @selepas pembedahan, tidur lewat, keletihan, cirit-birit, paras gula rendah, kepeningan dan sebagainya.

Penghilang Dahaga untuk Si Juara
Penyahhidratan merupakan penyebab biasa bagi kelesuan dan tahap pencapaian yang kurang memberangsangkan bagi para atlet. Shaklee Performance® terbukti secara klinikal untuk menyokong tahap hidrasi berbanding air.  Tambahan pula, Performance mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi yang lain.

Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari   dengan campuran unik karbohidrat kami  dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.

Terbukti secara klinikal
Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan yang Performance Shaklee dapat:
•    Mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan 
      hidrasi
•    Memberikan spektrum elektrolit yang menyeluruh termasuk 
      kalsium dan magnesium (bukan untuk jenama unggul)
•    Memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan 
      keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina.

Dapatkan yang Terbaik, Serlahkah yang Terbaik

Nutrisi untuk para atlet sukan Shaklee memberikan apa yang tubuh anda perlukan; sebelum, semasa dan selepas latihan, dengan formula yang terbukti secara klinikal  dapat membantu anda bertahan lebih baik, berlatih lebih lama dan kembali bertenaga dengan lebih cepat.

Jaminan Ketulenan Shaklee
Tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan.


Sempena menyambut Ramadhan ni, bekalkan anak kesayangan anda dengan performance drink. .in shaa Allah walaupun dengan cuaca yang agak panas, mereka akan kekal bertenaga dan dapat melakukan terawih bersama kita...


Berminat??
Hubungi saya sekarang. 
Wakil Shaklee anda
Pamela 0133787121

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...