Sunday, September 22, 2013

OsteMatrix

Assalamualaikum...
Hari ini, kita nak bercerita tentang Ostematrix pulak.
Hah....sapa yang mengandung, berpantang...elok ambik ostematrix ni, sebab OsteMatrix mengandungi kalsium, magnesium, forforus dan Vitamin D, zink, kuprum manganes dan boron. In shaa Allah, lengkap dah nutrisi yang diperlukan untuk anak dan tubuh badan si ibu.

Antara kelebihan OsteMatrix
  1. Menguatkan tulang.
  2. Memperbaiki kekejangan dan kebas-kebas
  3. Meringankan stress
  4. Memperbaiki masalah haid
  5. Pengalkalian tubuh-kalsium adalah mineral alkalin, ia berkesan memastikan imbangan pH tubuh. Ia mampu menghalang obesiti di masa tua disaming membantu sel menyerap nutrien dan meransang detoksifikasi.
  6. Memperbaiki hiperaktiviti perut dan sakit gastrik.
  7. Membekalkan vitamin D-mampu merawat penyakit rickets. Membekalkan kalsium terutama kepada ibu mengandung. Jika ibu mengandung tidak mendapat kasium secukupnya di khuatiri anak akan mendapat penyakit rickets iaitu penyakit kekurangan kalsium dan vitamin D. Simptomnya seperti lambat duduk, lambat merangkak,lambat berjalan, otot yang lemah,ubun yang lembut dan tulang dada yang tidak kuat.
  8. Mengurangkan risiko kekejangan otot dan simpul biawak. Penting untuk pembekuan darah, menstabilkan transmisi impul saraf dan merehatkan otot semasa kontraksi.
  9. Membantu mengurangkan sakit belakang.
  10. Membantu mengelakkan sembelit.
                 
Kredit:http://wanimuchyz.blogspot.com/

Hubungi saya untuk dapatkan produk ini.
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...