Thursday, August 22, 2013

Advance Joint Health Complex




Joint Health Tablet
                                                                                   Assalamualaikum...antara perkara yang buat kita jatuh cinta dengan Shaklee ni ialah supplemen dari Shaklee ini dapat menyelesaikan  banyak masalah. Tak perlu cari benda lain, in shaa Allah. Hari ini sampaikan giliran kita memperkenalkan  Joint Health Tablet  atau sekarang dikenali dengan nama Advance Joint Health Complex(AJHT). Alhamdulillah, AJHT ini banyak menyelesaikan masalah orang yang menggunakannya. Nanti kita masukkan testimoni ye.

Advanced Joint Health Complex ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi-sendi. 

Advanced Joint Health Complex mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Advanced Joint Health Complex ialah formula sayur-sayuran 100%.

Advanced Joint Health Complex diuji secara klinikal mampu bertindak seawal 5* hari atau 28% lebih pantas berbanding jenama lain. Berminat? Hubungi kita ye.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...